zondag 7 januari 2018

Oh ooooh

Oh boy, ik weet niet precies wat er mis is gegaan maar mijn hele berichtje is weg.
Hij is aan het uploaden zegt mijn I-pad maar hij doet niets. Al een paar uur niet.
Waarschijnlijk doordat ik tussendoor een label voor het vorige berichtje wilde toevoegen.
Ik hoop maar dat hij nu gewoon even in de war is want anders moet ik het helemaal opnieuw doen ben ik bang. Inmiddels heb ik het label van het vorige berichtje op de laptop toegevoegd. Kennelijk ligt het probleem dus niet bij mijn blogger account maar op mijn I-pad.
Ik laat hem nu maar even met rust en hoop dan dat het morgenochtend als door een wonder is opgelost :(


Update:
"Even je I-pad uit zetten en weer aan" zei Wim.
En jaar, hij doet het weer!
Nu nog de Kay out aanpassen met de laptop.
Maar het is inmiddels vier minuten voor twaalf 's nachts dus dat doe ik morgenavond.
Tot dan!
Groetjes, Gerda




3 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Daar kan je aardig nerveus van worden. Ik hoop voor je dat het goed komt. Scheelt veel werk!🤗

Ineke zei

Moet er wel om lachen, je bent net zo'n computer-nerd als dat ik ben ;-)

sanpiseth40 zei

The blog are the best that is extremely useful to keep.
I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
หนังเกาหลี